♥Jeg blir veldig glad om du legger igjen dine avtrykk , det blir også lettere for meg å finne deg ♥

mandag 29. november 2010

Det 3 bad & en gamel kiste

Mandag kveld. Har vært en forholdsvis lang dag da jeg ikke er helt i form. En eller annen betennelse i det ene øret så hører faktisk ingenting, blir fryktelig sliten i hodet av det. Inni seg selv lyd... 
Har en time på sykehuset i morgen for noe med halsen, skal nok få de til å ta en titt inn i øret også :)

Har tidligere lagt ut et par bilder av hovedbad & gjestebad, her kommer et av bad nummer 3.. er kanskje noe annerledes enn mange andre bad med sten vegg ? Jeg liker det i allefall godt. Det gir en fin ekstra effekt, samt at disse veggene er gjentagende på flere andre steder i huset. 
Veggene var tidligere i "furufarge" ble nesten nytt bad med hvitt. 
Kommer ikke så godt frem på bilde men taket er malt med 80 høyglans.







Legger ved et par bilder av min gamle kiste også, noen som har gode ideer ? (plassert i liten stuekrok 3 etg.)
Mener jo den bør være hvit, andre kreative forslag ?

Klem Elisabeth






2 kommentarer:

Mattisheimen sa...

Hei, hei :)

Badet var kjempestilig! Gjorde seg virkelig med den veggen!

Ang. kisten ... Jeg vet ikke, jeg. Om den er gammel, og alltid har vært svart ville jeg kanskje ikke ha malt den, selv om jeg er veldig glad i hvitt ... Men ikke i alt - og slettes ikke for enhver pris. Ser jo du har en del annet svart og i interiøret ditt :)
Ellers hadde det sikkert blitt stilig og gitt den et par strøk med hvitt, for så og pusset den litt ned i hjørnene slik at den får et litt shabby utseende =)

Ha en flott mandagskveld, og god bedring!

Renate

Bekka sa...

Jeg likte badet deres kjempegodt - stilig med den murveggen som skaper en fin kontrast til resten av rommet :)
Klem fra Bekka