♥Jeg blir veldig glad om du legger igjen dine avtrykk , det blir også lettere for meg å finne deg ♥

tirsdag 16. november 2010

God stemning med lys

Det er tirsdag kveld og husfrua har gjort litt i heimen. Slept rundt på sentralstøvsugeren, kranglet med moppen på skifergulvet. Tømt oppvaskmaskin  og vaskemaskin utallige ganger. Da kan man senke skuldrene med god samvittighet. Unne seg selv små gleder. Tent lys, en god kopp kaffe & litt blogging. Små men viktige gledes stunder. Ser også frem til at mannen i huset kommer hjem i morgen, vært borte en ukes tid i Hong Kong. Han er en del ute å reiser, denne gangen har savnet hos ungene vært stort. Selv om de er vandt med det, er det jo ikke så rart. Så blir det spennende å se hva som ligger i kofferten denne gang:) Gleder meg.

Litt stemningsbilder fra heimen. 


Klem Elisabeth


Min gamle kjøkken skuffe, masse god kaffe


Er så glad i denne lykten fra Confetti / Jessheim


Gamle muffinsformer, Give Away premie hos Mattisheimen. Glasset er pyntet for kvelden.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelige, stemningsfulle bilder.
Lykten var nydelig.
Ønsker deg en fortsatt fin uke.
Klem Mio

Unknown sa...

Kooos stemning :o)
Legger meg til som følger så jeg finner deg igjen ;)

Klem Ellen

Bekka sa...

Vakre bilder!
Skjønner godt at både du og barna gleder seg til han kommer hjem igjen :)
Ha en fin dag!
Klem fra Bekka