♥Jeg blir veldig glad om du legger igjen dine avtrykk , det blir også lettere for meg å finne deg ♥

fredag 19. november 2010

105 fantastiske ideer. ISABELLAS

Nå er det jo helt utrolig mye å finne på nett når det gjelder interiør og inspirasjon til både det ene og det andre. Men på tross av dette er det annerledes og sette seg ned med noe godt å drikke og bla side om side i ulike interiør blader. Jeg kom til å kjøpe Isabellas i dag, det er faktisk første gang og ble positivt overasket over bladet. Nå har det etterhvert blitt en del blader å velge imellom. Men ja; jeg likte dette. Gode interiør innlegg, en hel masse gode juletips, fristende oppskrifter og dekorasjon innlegg. Også begerenset med reklame. Jeg har også vært en tur innom deres hjemmeside, de har også web-shop. Verdt et besøk. Du kan finne siden her: Isabellas

Hva med oppskriften på and ? Vi har selv hatt dette på menyen julaften de siste 10 årene, og vi holder ved denne danske tradisjon. Savnet etter ribbe og pinnekjøtt, jo det er der men allikevel.. and er veldig godt.

Klem Elisabeth







Ingen kommentarer: