♥Jeg blir veldig glad om du legger igjen dine avtrykk , det blir også lettere for meg å finne deg ♥

mandag 22. november 2010

Dukkehus Småland

I dag gikk startskuddet. Julehandelen er i gang. Ser for meg noen hektiske timer etter jobb. Er ikke alltid likelett å få tiden til å strekke til meg full jobb, to 4 åringer og en mann som til stadighet er på farten. Er muligens mange av dere som kjenner dere igjen. Men de to kanskje viktigste gavene er nå i hus. Gaver til de små. Mathias er helt på lego om dagen og her er det handlet både fly og stor lastebil. Da skal nok han og pappaen få litt å henge fingrene i julaften og dagene som kommer.

Emma sin gave var også klinkende klar i år, klart 4 åringer ønsker seg vel stort sett det som er i alle disse "leke reklamene" som kommer, men da det ble satt stort kryss om dukkehuset småland - lyngby var saken enkel. Er ikke bare datteren som gleder seg til dette, jeg kommer helt sikkert til å sitte å pusle med innredningen jeg også. Må jo si det er da forholdsvis kostbart. Ikke det at huset er den største utgiften men det er alt det som skal inn av møbler osv. Men klart dette må jo gjøres over tid.

Men her er nå et lite tips hvis det er flere av dere som legger dette under juletreet i år. Mange av jentene har jo polly pocket - de passer faktisk perfekt til disse husene. Og da har man jo litt ekstra utstyr til de også :)


Klem Elisabeth




1 kommentar:

Mie fra Mies Mirakler sa...

Jeg har et sånt dukkehus stående i boden som jeg har planer om å pusse opp, kanskje med pip-tapetprøvene mine fra inreda.com :D Men snuppa mi er bare akkurat fylt 2 år, så tenker ho må vente hvertfall ett år til før ho får huset. Så bra for meg som da har god tid til å få det klart. Takk for polly pocket tips*♥*