♥Jeg blir veldig glad om du legger igjen dine avtrykk , det blir også lettere for meg å finne deg ♥

fredag 12. november 2010

Ønskelister

Så var det torsdag kveld, og snart fredag :)
Jeg for min del skal ha en dag hjemme fra jobb i morgen da min datter er syk. Mathias (bror) har sagt han gjerne vil være hjemme ifra barnehagen i morgen han også. Han er jo mannen i huset nå når pappa er ute å reiser. Da er det godt å få hjelp av minstemannen.

Ønskelistene for 24 desember har begynt å komme, og innkjøp skal planlegges. Jeg ser for meg et maraton hvor de fleste gaver handles inn på en og samme dag. Da er det greit å ha kontroll på ønskene.

Jeg for min del har jo også noen ønsker, det har vi vel egentlig alle. Min mann har vært tidlig ute med meg i år - jeg vet hva jeg får, det holdes hemmelig foreløpig :)

Her er noe fra ønskelisten

Klem Elisabeth








Hva med 1 års abonnement :)




Ingen kommentarer: