♥Jeg blir veldig glad om du legger igjen dine avtrykk , det blir også lettere for meg å finne deg ♥

tirsdag 30. november 2010

Duftende gips

Tusen takk for alle tilbakemeldingene den siste tiden. 
Må jo si at det gjør bloggingen ekstra hyggelig, 
er dere ikke enige ?

Skal si det har vært en strevsom dag. 
En hel masse timer gikk med på sykehuset i dag. Ikke bare det at ting tar tid der inne, men trafikken inn til Oslo tidlig om morningen er jo et H ! GPSèn viste 44 minutter, tok 1,5 time.

Måtte finne på noe i dag for å tenke på andre ting. Gips, 
gud det er mange år siden jeg har laget noe med gips ! 
Men så enkelt og artig. I dag har det blitt et par engler - tilsatt ulike dufter, det gjør det lille ekstra. 

Hadde en del gips masse til overs, ble lagt i isterning former - ja tilsatt duft, blir muligens en duftranke av dette. Små gaveposer er lurt å ha liggende, hva med å gi vekk slike småsaker - når man skal på kaffe til søs eller ei venninne :)

Klem Elisabeth


2 kommentarer:

Marita og Anne (ensmakavhonning.com) sa...

Så fine de ble:) Det er så lenge siden jeg har holdt på med gips, at jeg hadde glemt hvor koslig og fint det blir:) Takk for inspirasjon og påminnelsen:)

Mie fra Mies Mirakler sa...

Så fine englene ble, og hvor smart å tilsette duft, det hadde jeg aldri tenkt på :) Så kjekt med slike gode ideer! *♥*