♥Jeg blir veldig glad om du legger igjen dine avtrykk , det blir også lettere for meg å finne deg ♥

søndag 20. februar 2011

Oldefars gamle cigarbord

Dette bordet er etter min oldefar. 
Han benyttet det i sin tid som sigarbord. 
Kan nesten se han for meg der han står "henslengt" over bordet med cigaren ")

Det har stått plassert nede i gangen i lengre tid og har ikke helt vist hvor eller hva jeg skulle benytte det til.
 Jeg har nå tatt det med meg opp og det har enn så lenge fått plass på kjøkkenet.



Mye historie..
Hvem var oldefar ?...



I mellomkrigstida gav Zwilgmeyer ut fleire salmesamlingar. Under krigen var han engasjert av NS-styresmaktene til å arbeide ut ei ny norsk salmebok som var meint å avløyse Landstads reviderte salmebok og Nynorsk salmebok. 1967 gav han ut Norsk salmebok. Et utkast. Dagfinn Zwilgmeyer er representert i Norsk salmebok med ein omsett salme, Tårnhøye bølger går (nr . 475), omsett 1958/1967.

Dagfinn Zwilgmeyer (24. desember 1900– 3. april 1979) var ein norsk prest og salmediktar.
Dagfinn Zwilgmeyer vart fødd i Sauherad med foreldra sokneprest Ludvig Daae Zwilgmeyer (1855–1910) og Annie Salvesen (1862–1936). Han vart gift i 1929 med Valdis Clemetsen.
Dagfinn Zwilgmeyer vart cand.theol. i 1929, og frå 1931 til 1940 var han hjelpeprest i Hadsel . I 1939 vart han konstituert som sokneprest i Fana. Som medlem i Nasjonal Samling vart han i 1940 utnemnd til ordførar i Fana. I 1942 tok han over som biskop i Bjørgvin bispedømme, seinare Hamar bispedømme. Han var ein av dei få NS-prestane som reagerte på aksjonen mot jødane hausten 1942, og han melde seg ut av Nasjonal Samling i protest våren 1943. Same året søkte han avskil som biskop i Hamar. Etter krigen vart han framdømd retten til å arbeide som prest. Han arbeidde lenge som lektor i ArendalTrondheim og Sarpsborg.






Som nevnt i siste innlegg, noen som har tips om kjøkken / spisebord. 
Vi trenger noe som er større enn det vi har i dag. 



Klem Elisabeth



1 kommentar:

Bekka sa...

For en skatt å ha et sånt cigarbord!! Det bør definitivt få stå fremme ja. Spennende lesing om oldefaren din også :)
Ha en fin uke,
Klem fra Bekka