♥Jeg blir veldig glad om du legger igjen dine avtrykk , det blir også lettere for meg å finne deg ♥

søndag 28. november 2010

En super dag !

Åhhh har vært en utrolig fin helg. Et hyggelig julebord med jobben på fredag. 
Glade unger og en hel masse snø ! Er så godt når det lyser opp litt.

I dag har jeg virkelig kost meg, puslet rundt i huset. Ryddet & vasket.. og laget små saker og ting.

Var en tur og handlet på lørdag, adventsstaken som jeg skulle kjøpe ble glemt og måtte derfor lages i dag. 
Og slik ble den... et sølv fat, mose ,lys & glass og vips..




Var også en tur innom Confetti... wow !! Mye lekkert ! De solgte bla. slike hjerter til 245,. jeg tuslet en tur opp i hobby butikken kjøpte litt perler, ståltråd hadde jeg -- kom på  60 ,-

Bildene er beklageligvis tatt på kvelden !




Så siste prosjekt. Lavendel og rose såper. Er jo så greit å lage ( se tidligere innlegg hvis du vil vite mer). Disse  skal legges i julekurven med rødvin og andre hyggelige saker & gode saker til et par av mine venninner til jul... så vet dere det :)









Klem Elisabeth

1 kommentar:

Mie fra Mies Mirakler sa...

Så nydelig med hvite perler, har bare sett de med røde :)