♥Jeg blir veldig glad om du legger igjen dine avtrykk , det blir også lettere for meg å finne deg ♥

onsdag 3. november 2010

Give Away hos Velkommeninnenfor

Da er det klart for en liten giveaway inne her hos meg,den første faktisk.

Håper mange har lyst til å være med.

- Det vil bli 2 heldige vinnere -

Reglene finner du under bildet.





Reglene er slik:

1. Man oppnår ett lodd for å legge igjen kommentar under innlegget.

2. Man oppnår to lodd ved å kopiere bilde og linke til utlodningenn
    på din egen blogg. Samt ved å legge seg til som følger
   
Skriv i kommentaren hvor mange lodd du tar :o)

(de som ikke har egen blogg kan også delta, 1 lodd ved å legge kommentar).


Trekning 25 November

LYKKE TIL

Klem Elisabeth

52 kommentarer:

embla85 sa...

Jeg tar 2 lodd , moro moro:)

Frøken H sa...

Jeg vil gjerne være med! :) Tar 1 lodd jeg! ;)

Ha en fin kveld! ♥

klem Frøken H

Karin sa...

Hei.

Har ikke no blogg oppe å går enda, men slenger meg gjerne med på denne og tar 1 lodd ;O)

Mattisheimen sa...

Hei,

Så koselig at du likte premiene mine :) Jeg prøver gjerne lykken hos deg med to lodd, takk. Kjempefine premier du har - håper jeg vinner!

Renate

Anonym sa...

Vil gjerne være med på din flotte Give Away med 2 lodd.
Ønsker deg en fortsatt fin uke.
Klem Mio

laffeline sa...

Jeg vil gjerne være med, og tar 1 lodd =)

joanne sa...

Hi, Elisabeth!

Gorgeous Give away. Nothing quite like a touch of Scandinavia for a perfect Christmas.

Connected with you via colourlovers.

Great Site! <3

All the Best
Jo A

Bekka sa...

Så vakre premier :) Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd!
Klem fra Bekka

Mie fra Mies Mirakler sa...

Så fine premier! Jeg er med, kommentar, følger og link på bloggen min, så full pott til meg :)

Velkommen til å besøke min blogg og være med på min giveaway også om du har lyst ♥

Mindamor&gjengen sa...

Hei eg vil gjerne vere med på give away'en! kjempefin premie :-)

Kommentar+følgar!

mvh
Maria

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Jeg vil være med :) Tar 1 lodd jeg, tusen takk :)
Kjempefine premier :)
Klem Anette :)

Hjertebank sa...

1 lodd ;)

Trollmora sa...

Så fine premier! Jeg tar 2 lodd :)

Trollmora sa...

Vet ikke om min forrige kommentar ble med, så jeg prøver på nytt! Kjempefine premier, jeg tar 2 lodd! :)

Lillian sa...

herlig!
jeg er med på ett lodd.... :)
alltid så gøy å finne nye blogger... :)

Camilla sa...

Jeg tar to lodd! Så gøy å oppdage slike fantastiske blogger!!!

Ha en fin søndag!:)

Husfruen of Hilltop House sa...

Hei, jeg tar gjerne et lodd.
Ha en fortsatt fin søndag! Ta gjerne en tur innom bloggen min, og bli med på mini give away, om du har lyst. :-)

Størstepia sa...

Jeg blir gjerne med og trekker 2 heldige lodd:-)
Her inne var det så koselig at jeg gjerne vil følge deg videre!

Stor klem fra størstepia

PS: Lykke til i min giveaway;-)

Huldra sa...

Så hyggelig å snuble innom en blogg jeg ikke har vært innom før. Fant deg via link hos Trollmora, og da ble nysgjerrigheten for stor til ikke å titte innom. Glad jeg gjorde det, for da kan jeg gratulere deg med ditt aller første lotteri. :)

Valgte å både bli med fullt og helt på feiringen, og slår meg da til ro hos deg. Da ble det altså to lodd som flakser Huldras vei.

Hei og hopp, og på gjensyn fra Huldrelevenet :)

Rødhette sa...

Så fine gi-borter! Jeg tar gjerne ett lodd. :)

Hildes Scrappeunivers sa...

Så nydelig giveaway! Jeg er gjerne med og tar 2 lodd. Her er lenken: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/11/giveaway-hos-velkommeninnenfor.html

Gleder meg til å følge deg videre!

Klem fra Hilde

Anonym sa...

Hei. Fin blogg du har:)Jeg tar 1 lodd.
Hilsen Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

swimzy sa...

Åhh så flott giveaway:)
Denne vil jeg være med på:) 2 lodd på meg:)
http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/11/vinn-hos-velkommen-innenfor.html

klem fra siv anita, swimzy
siv_anita_pet@yahoo.no

Laila sa...

Kjempefin give away! Jeg blir gjerne med og tar 1 lodd :-)

tjukkebollefeita sa...

Jeg tar 2 lodd, har lagt meg til som følger via bloglovin:) Og laget link på bloggen min:)

På landet sa...

Hi, så gøy med give away. Linker,følger og kommenterer :) Har en give away hos meg vist du vil bli med :)

stine sa...

hei vil gjerne være med, tar 2 lodd jeg :)

Mona Christin sa...

Hei.

Innom for første gang. Er så kjekt med linker, for da finner vi hverandre alle sammen.

Jeg blir gjerne med på giveaway og tar 2 lodd. Krysser fingrene.

Klem Mona C

Himmelberget sa...

Eg vil absolutt ta lodd i denne trekninga :)))
1 lodd til meg, tusen takk.

Mvh
Jannemor

Randi sa...

Jaaaah, jeg vil gjerne være med!! Fin blogg og fine premier:) Trekker 2 lodd og krysser fingrene.
Ha en fin kveld!
RM♥

Miriam sa...

Jeg tar to lodd :)

Hilde sa...

Jeg deltar med 1 lodd! God helg! :-)

Eva i Halmstad sa...

Hej
Provar lyckan här på din blogg.
Mycket fint att titta på .
Må väl och ha en go helg.
Eva

Heimekjær sa...

eg tar full pott:) tre lodd!! Så fin blogg..og fantastioske nydelige gaver på giveawayen:) eg håpa:)

Tindrande Auge sa...

Heisann! Jeg blir gjerne med! Tar 1 lodd jeg da :)

GURO sa...

herlig blogg du har og jeg vil gjerne være med full pott på lodd på meg. men tror du mener at jeg får 3 lodd, men er ikke sikker. men full pott uansett.
ha en fin dag og for en nydlelig blogg du har gleder meg til å følge deg videre

Fruens sa...

Jeg er med...2 lodd på meg

Kjempe koselig blogg du har..
Klemmer fra Fruen

♥ Mys ♥ sa...

Hei!
Jeg vil gjerne være med å prøve lykken hos deg:) 2 lodd på meg:)
Koselig blogg du har!:)
*Inger*

Fossestua sa...

Heisan :)
Prøver lykken med 1 lodd :)Har en giveaway inne hos meg også om du vil være med :)
Klem fra Lise

Fru Haugen sa...

Å, for noen nydelige premier :)
Jeg prøver lykken!
1 lodd på meg :)

wenche

Fru Haugen sa...

Å, for noen nydelige premier :)
Jeg prøver lykken!
1 lodd på meg :)

wenche

Lena Marie, LillMi sa...

Hei hei! Så fin give away!:)
Jeg linker gjerne;)

Hvis du har lyst til å vinne hjemmelgde såper kan du delta på give away inne hos meg;)

BirjitB sa...

Eg blir med:-) 1 lodd på meg:-)

Anonym sa...

Et lodd på meg:) koselig!
Anna.fredriksen@gmail.com

madebyjulia sa...

så fin give away

jeg vil gjerne være med i trekningen og tar 2 lodd:)
( følger og link)

bajjas sa...

Så flink du er Elisabeth! kjempe fin blogg. holder på å male alle møblene mine, så det hadde passet perfekt med noe nytt til stua. ha en fantastisk adventstid :)

Hege sa...

Hei!

Jeg vill gjerne være med i trekningen! Tar ett lodd..ha en fantastisk adventstid :)

Hege

KrOLIK sa...

красивый блог, отличные конфетки. Хочу принять участие в 2х.
http://4udo-olga.blogspot.com/
спасибо)))

velkommeninnenfor sa...

Oversetter kommentar ifra Olga :)
fin blogg, flott candy. Jeg ønsker å ta del i to. http://4udo-olga.blogspot.com/ takk)))

Kjempe hyggelig med all deltagelse på min give away. Nå blir det spennende med trekning i morgen. Lykke til alle sammen.

Klem Elisabeth

Anonym sa...

Så gøy :-)) 2 lodd til meg og tvi tvi til alle. Mvh Thora.Walle@gmail.com

Gry sa...

Heisann! Nå var jeg visst litt sent ute... Men vil gjerne hive meg med, så da blir det 1 lodd ;) Flotte premier!! Klem fra Gry

hobbyvimsa sa...

Heisann!!jeg blir gjerne med tar full pott 2 lodd!!Har en give away jeg også om du vil bli med:)Klem linda:)