♥Jeg blir veldig glad om du legger igjen dine avtrykk , det blir også lettere for meg å finne deg ♥

fredag 15. oktober 2010

Tallerkenhylle

Hei, endelig fredag.
Helgen er vel noe av de fleste av oss ser frem til :)
Jeg vil vise dere denne tallerkenhyllen, i Nannestad ( ikke kjent for alle - der jeg bor) er det en liten gård som holder åpent lørdag & søndag hvor de selger ja la oss si lopper. Jeg kom i allefall over to tallerkenhyller for en tid tilbake. De var trehvite men med litt maling ble de kjempe fine.
Prisen var også kjempe fin, 100 kr. for begge. Den ene ble gitt bort til en venninne, den andre henger nå på mitt kjøkken. I dag ser den slik ut.

Klem Elisabeth





2 kommentarer:

Anonym sa...

For en flott tallerkenhylle og til den prisen, et kupp.
Takk for koselig hilsen hos meg, setter stor pris på det.
Ønsker deg en nydelig helg.
Klem fra Mio

Gry sa...

Hei og takk for koselig hilsen hos meg! Så fint at du vil være med på giveaway hos meg ;) Koselig blogg du har med mange fine bilder. Legger meg til som følger. Ønsker deg en fin ny uke! Klem Gry