♥Jeg blir veldig glad om du legger igjen dine avtrykk , det blir også lettere for meg å finne deg ♥

mandag 11. oktober 2010

Confetti Jessheim Storsenter

Det er en utrolig flott interiør & møbel forretning på Jessheim Storsenter men navnet Confetti.

Jeg må alltid innom når jeg er der og finner alltid noe jeg ønsker å ta med hjem. Et av mine siste kjøp var to kjempe søte glasskuler, jeg kjøpte med noe blonde bånd og henge de opp med. De fører en rekke ulike merker og deres møbler er utrolig flotte. De er ikke masseprodusert og her vil helt sikkert den kresne også kunne finne et og annet møbel de ønsker å ha i hus. Robust & landlig er stikkord.


Noen av merkene de fører er :

Borg Ramme & Gave
Ester & Erik
Brødremoen
Covent Garden
Crema
Det gamle apotek
Ester & Erik
Handelshuset
Kayene
Martinsen
Miljøgaarden
Nomi
Nordal
Roggens import
Sagen
Sia
Udesen
Vinding

Ingen kommentarer: