♥Jeg blir veldig glad om du legger igjen dine avtrykk , det blir også lettere for meg å finne deg ♥

mandag 21. mars 2011

Endelig på bena igjen og i dag er jeg tilbake på jobb.
Etter en uke i seng og på sofa er det godt å være oppe igjen.
Ligger jo en hel uke etter med min give away og er jo lei meg for det men slik bel det altså..



litt nordavind fra ALLE kanter...    :)

I kveld blir det derimot trekning. Etter at ungene er lagt, kofferten er pakket for en uke i Stockholm med jobbing og klespakkene til ungene er lagt frem til mannen i huset for å gjøre det enklest mulig. Noen som kjenner seg igjen ? Jeg legger frem tøy i bunker for hver dag, pakker sekkene for turdagen på onsdag, da er jeg sikker på at ungene har ekstra skift med seg..

Min mann er jo utrolig flink til så mye men når det gjelder unger og tøy, hva som trengs når og hvor ja der har han mye å lære :)

Ser det sprudler av vårlige innlegg om dagen i "blogglandia" gir en drøss av inspirasjon,
så takker alle dere der bloggere der ute for en masse fine innlegg !

Da ser jeg frem til å trekke ut give away ikveld, ha en flott mandag.
Her skinner solen - og det er + grader i luften..mmmmm. deilig..

Klem Elisabeth

Ingen kommentarer: