♥Jeg blir veldig glad om du legger igjen dine avtrykk , det blir også lettere for meg å finne deg ♥

mandag 7. februar 2011

Nye møbler ble det

Så ble det  nye møbler til soverommet.
 Jeg takker for tilbakemeldinger - og lot meg begrense en smule. 
Ble da ikke skap.. men nye nattbord, sminkebord og seng. Sengen... ja jeg måtte bare. Og prisen er uslåelig. Ble kjøpt på en dansk auksjonside. 
Her hjemme ville det ha kostet det dobbelte hvis ikke mere. 
Jeg anbefaler dere å ta turen innom denne sideen hvis dere allerede ikke kjenner til den : lauritz.



Ja møblene er  la oss si mye... men tenker - ikke alle har disse - det blir litt sært og jeg får begrense meg med annet på rommet. Den gamle døren jeg opprinnelig hadde tenkt å benytte som senge gavel vil passe fint på gjesterommet også ")




Jeg vil også ønske nye følgere kjært velkommen, er kjempe stas at dere ønsker å ta turen "innom".

Ha en fin kveld


Klem Elisabeth

1 kommentar:

Natalie sa...

Så fantastiske møbler! Hadde følt med som en prinsesse hadde jeg hatt de på soverommet :)
{ Natalie }