♥Jeg blir veldig glad om du legger igjen dine avtrykk , det blir også lettere for meg å finne deg ♥

mandag 13. desember 2010

Vintage

Litt inspirerende bilder jeg har fått låne av nettbutikken Vintage Kompagniet.
De holder julemesse i Nyhavn 17 des.
Da er det ergerlig at vi først kommer ned den 22 des..

De fører merker som

BLOOMINGVILLE
CHIC ANTIQUE
IB LAURSEN
JEANNE D`ARC LIVING
NORDAL
MATHILDE-M
MM..

Se noen av deres produkter her  ♥

Inspirasjon,,


Også en måte å benytte sandkakeformene på, jeg har telys i mine

Lys hører julen til

Så enkelt, så dekorativt


Denne var utrolig fin !

Må jo bare fortelle at det blir en liten sydentur i januar,
det var faktisk en overraskelse fra min mann i dag ♥
Ser allerede frem til å vandre rundt på markeder :)

Klem Elisabeth



3 kommentarer:

Janne sa...

Hei!
Kjempekoselig blogg du har her og nydelige bilder du viser frem.
Du har en ny følger:)
Klem fra Janne

Mie fra Mies Mirakler sa...

Så deilig med sydentur i januar, heldige deg *♥*

Anonym sa...

Så mye fint de har, likte så godt kransen.
Høres herlig ut med sydentur.
Ønsker deg en fin onsdag.
Klem Mio