♥Jeg blir veldig glad om du legger igjen dine avtrykk , det blir også lettere for meg å finne deg ♥

onsdag 8. desember 2010

Krans

Anne med bloggen moseplassen har en flott ide på gang, du finner den på NIB sine sider.

Her et mitt lille bidrag.

Ref :Har du laget en krans?
Del med oss da vel! Under kan dere legge inn lenker til blogginnlegg hvor dere viser frem kranser. Gleder meg til å se!

Hagehilsen fra ANNE PÅ MOSEPLASSEN

Vil også ønske velkommen til mine to nye følgere Manuela
og bloggen: velkommen hos indretning med farver.

Klem Elisabeth

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig krans du har laget.
For et nydelig bilde du har i headeren.
Mange flotte skatter du fikk med deg hjem.
Gratulerer så mye med medlemskap i DIB.
Ønsker deg en fin onsdag.
Klem Mio

Bekka sa...

Så flott krans du har laget! Har liksom ikke somlet meg til å prøve å lage noen krans enda, selv om jeg har veldig lyst...
Ha en fin kveld!
Klem fra Bekka