♥Jeg blir veldig glad om du legger igjen dine avtrykk , det blir også lettere for meg å finne deg ♥

onsdag 29. desember 2010

Så går turen hjem igjen

Har hatt en utrolig deilig uke i Danmark. Denne gangen har vi virkelig hatt hvit jul, har ikke på de 10 siste årene opplevd så mye snø og kulde her nede - det gir jo en masse julekos i sommerhuset, når det spraker i peisen og rusker i husveggene da er det hygge !!
Har tatt en del bilder også som legges ut når jeg kommer hjem igjen.

I dag har store deler av dagen gått med til å pakke og vaske..
bilen er godt overpakket ! I morgen tidlig blir det 7 - 8 timer i bilen, skal bli godt å komme hjem også :)



Mistet min farmor i går, da er det trist og ikke være hjemme, men godt å tenke på at hun ikke var alene og at julen ble holdt med familie & venner.
Mine tanker går til henne i dag


Romjul`s klem Elisabeth

Ingen kommentarer: