♥Jeg blir veldig glad om du legger igjen dine avtrykk , det blir også lettere for meg å finne deg ♥

mandag 10. januar 2011

Tenk å få det man ønsker seg !

Hei

Fikk lyst til å vise noe av det som lå under juletreet i år. Jeg fikk utrolig mange flotte gaver !
Har et par til jeg vil vise ved en senere anledning når det har fått sin plass i heimen.

Ha en fortsatt fin mandag - ny uke - nye muligheter ! 
Bare grip de !

Jeg teller ned ...8 dager igjen til syden tur :)
Klem Elisabeth


Derfor har jeg nok fått det jeg ønsker meg..


 Melkeskummer fra BODUM, perfekt til min presskanne. Er helt super !
Esteè Lauder sin koffert. Denne har jeg fått de siste 4-5 årene. Er utrolig takknemlig for denne.


Rosendal, jeg og mannen i huset er ivrige samlere av Rosendal så denne kom til rette eier :)


Mmmmm deilig pelspledd.


... og puter....

YES ! De gamle var så trange, men nå skal det gå fort ned bakken tenker jeg !


I LIKE !

6 kommentarer:

Bekka sa...

Så heldig du er som har fått så mye fint! Må nok ha vært snill da ja ;) Digger teksten på de putene, utrolig kule!!
Ha en fin uke :)
Klem fra Bekka

Manne's hverdag sa...

Hei Elisabeth - og TUSEN TAKK for koselig kommentar!!!

Så utrolig mye fint du fikk. Har nok vært snill jente. ;)

Legger meg til som følger hos deg og gleder meg til å følge deg videre.

Hilsen
Marianne

Frøken H sa...

Oioi, så utrolig mye fint du har fått! :) Putene med tekst var utrolig kule!

Ha en fin uke! :)

klem Frøken H

Anonym sa...

Så mye lekkert du har fått.
Likte også veldig godt putene.
Nydelig header og klokken er utrolig flott!
Så kjekt du vil være med på min Give Away.
Lykke til!
Ønsker deg en fin tirsdag.
Klem Mio

embla85 sa...

Tusen takk for kommentar på bloggen min:) :)

Oii, så mye fint til jul da gitt :) Jeg ønsket meg pels pute til jul jeg også men fikk ikke det da, men da kan jeg ønske meg det ved en annen anledning :) :)

Ha en superfin kveld :)

Klem Kine

Maliva`s verden sa...

Wow, for et gavedryss du har fått.....også skal du i tillegg til varmere strøk. Kos deg og god tur. Klem fra Maliva