♥Jeg blir veldig glad om du legger igjen dine avtrykk , det blir også lettere for meg å finne deg ♥

søndag 16. januar 2011

Små gleder.. som gleder mye

Mmmm søndag. Mannen i huset har vært oppe tidlig med ungene både lørdag & søndag, mor har fått sove ! Helt fantastisk. Små gleder som gleder meg mye.





Når man da blir vekket med fyr i peisen og en god kopp kaffe, ja da kan man liksom ikke få en bedre start. Har kommet utrolig mye snø i helgen. Ble måket snø i flere timer i går, nå er han jaggu ute igjen ! Jeg og Emma småpusler her inne i varmen, gutta jobber ute. 

Rimelig grå dag i dag.. 


Da er det nok godt med litt varm kakao & krem når de er ferdige tenker jeg.
Ha en flott søndag.

Klem Elisabeth

4 kommentarer:

Unknown sa...

Det så utrolig koselig ut med den peisen!! :)
Jeg har også fått sovet lenge i dag mens mannen i huset var oppe med den lille. Helt nydelig. Er ikke så mye som skal til ;)

Ha en strålende søndag!

Klem Ellen

Elise sa...

Så fine bilder du har på bloggen din. Ser ut som du har det veldig trivelig og fint : ) Hørtes godt ut med kakao og krem : )
Ha en fin søndag : )

Elise sa...

Hei
Hørtes ut til å være en god start på dagen! Så fine bilder du har tatt. Ser ut som du har det så trivelig og fint : ) kakao med krem hørtes godt ut. Ha en fortsatt fin søndag : )

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Som småbarns mor vet jeg alt om dette,det er en stor glede å få sove litt ekstra,eller rett og slett bare våkne av seg selv!!

Herlig kjøkken dere har,tenker morgen kaffen smaker ekstra godt foran peisen:)

Ha en fin ny uke!!

Klem Linda:)