♥Jeg blir veldig glad om du legger igjen dine avtrykk , det blir også lettere for meg å finne deg ♥

søndag 29. august 2010

Søndag.. nok en dag med byger og regn. Høsten lurer rett rundt hjørenet. Skal bli noen gode dager nå over helgen, vi får se. Men slike dager som i dag kan også være sjarmerende. Har faktisk fyrt opp i peisen i dag. Nystekte boller og kringlerbrød. Da er det godt å krype ned i sofakroken etterpå.. Høsten ja ! Det betyr også en gledens tid for kleshandel. Jeg trives best i "høsttøy" er noe lunt over det. Ikke for kalt og jeg føler jeg igjen kan bruke de jordnære fargene jeg trives best med. Sommeren skal det liksom være litt mere farger :) For de av dere som tenker shopping om dagen, se litt på dette programmet. Er utrolig artig å eksperimentere seg frem. Lykke til :)Welcome to Polyvore!

 

Ingen kommentarer: