♥Jeg blir veldig glad om du legger igjen dine avtrykk , det blir også lettere for meg å finne deg ♥

tirsdag 31. august 2010

Dagens prosjekter

I dag har vært dagen for flere prosjekter :)
Ungene kom veldig tidlig i seng i dag etter en lang dag i barnehagen. Da må muligheten benyttes.
Jeg nevnte i går at jeg var i ferd med å male et av våre klesskap. Furu ! Akk... planen har vært som følger:
få malt det hvitt, er blitt veldig glad i høyglans. Dette er av typen bomull.
Innsiden av skapet er av spon på "veggplaten" - det var også en god sprekk i midten som ble skjøtet med en list. For at dette ikke skulle syntes har jeg valgt å kle innsiden med pakkepapir. Her finnes det uendelig av muligheter.Dette er kjøpt på Åhlens.
Tapet er nok muligens det beste, med gi og med at dette skapet er plassert på gjesterommet, blir det ikke brukt like ofte som andre skap.

Knottene var på skapet fra tidligere, papiret passer utrolig bra :)

Ingen kommentarer: