♥Jeg blir veldig glad om du legger igjen dine avtrykk , det blir også lettere for meg å finne deg ♥

onsdag 2. mars 2011


Denne hyggelige oppmerksomheten fikk jeg av Renate med den flotte bloggen "fra" mattisheimen
Awarden er til blogger med under 100 følgere.



Jeg skal gi den videre til 5 bloggere som har mindre enn 100 følgere.
Jeg følger så mange flotte blogger, som igjen gir meg masse inspirasjon.
Det blir nesten vanskelig å velge ... så mange som fortjener en oppmerksomhet.
Likevel blir det disse som får den:


Jeg håper dere tar turen innom deres blogger da de alle er blogger jeg selv også setter pris på. 
Her finnes et hav av inspirasjon.

Klem Elisabeth

5 kommentarer:

Bekka sa...

Tusen takk, hyggelig at du ga den videre til meg. Jeg har gitt den videre til 5 andre nå :)
God onsdagskveld!
Klem fra Bekka

Unknown sa...

Åååå, så koselig ;oD Jeg har aldri fått award før (og vet ikke helt hvordan det funker) men TUSEN TAKK! Klem Elisabeth ;)

Monica sa...

Næh så koselig! Tusen takk, kjempetrivelig å være en av de heldige utvalgte! :)
Klem fra Monica

Amalias Hem sa...

Tackar varmt även jag!!!! Tyvärr vet jag inte riktigt hur man skickar vidare...
Trevlig vår till Dig!
Kram,
Terhi

Amalias Hem sa...

Tackar varmt även jag!!!! Tyvärr vet jag inte riktigt hur man skickar vidare...
Trevlig vår till Dig!
Kram,
Terhi