♥Jeg blir veldig glad om du legger igjen dine avtrykk , det blir også lettere for meg å finne deg ♥

fredag 10. desember 2010

Stor hylle med knagger

Endelig fredag kveld.
Etter storspill Norge - Ungarn (håndball) i kveld er det jo fullkomment. JIPPI !!
Hadde ikke planer om de store juleforberedelser i år da julefeiringen skal foregå i våres sommerhus i Danmark. Men man kan da ikke annet enn å la seg rive med ! Er mange fantastiske blogger her i "bloglandia" og en strøm av gode ideer og oppskrifter. 
I går ble det bakt pepperkaker i heimen - skal innrømme at jeg tok den raske løsningen her, ble kjøpt ferdig deig. Er liksom litt begrenset med tid etter barnehagen - vips så er det sengetid. Noen ganger må det gå litt fort.. Karameller ble også laget,
FrøkenH tipset oss om sin oppskrift, den er prøvd - og godkjent ! :)  Har vært flere turer ned i boden for å hente opp litt julesaker, "hobby kassen" er da også flittig fremme for å lage småting.

Sånn bortsett fra juleforberedelser er jeg også i gang med å planlegge innredning av soverommet. Det blir ny sengegavel - en gammel dør. Vil vise dette når det er klart.

Så kom jeg over denne i dag, passer perfekt ! Jeg har ikke en slik men jeg ser absolutt ingen umulighet i å lage denne. Noen andre som kunne tenkt seg en slik.. her er i allefall et par bilder..

En riktig så god helg alle sammen.





 

Klem Elisabeth




Pst, minner om konkurransen.. vinn et gavekort. Her er det store mulighet for premie..

1 kommentar:

Frøken H sa...

Så hyggelig at du fikk brukt for oppskriften og at den ble godkjent! :) Er så koselig med litt juleforbredelser synes jeg! Venter spent på resultatet når du får opp ny sengegavel! :) Og hylla var kjempefin! :)

Ønsker deg en fin helg! ♥

klem Frøken H