♥Jeg blir veldig glad om du legger igjen dine avtrykk , det blir også lettere for meg å finne deg ♥

søndag 19. september 2010

Kjøkken

Da vi kjøpte huset var kjøkkenet betraktelig mørkere.
Veggene har fått et strøk med grunning og deretter 3 strøk med fargen bomull hvit. For å skape litt spenning i rommet er det benyttet hvit høyglans i taket (80 glans). Jeg har ikke helt slått meg til ro med terrakotta flisene på gulv og over benk men det blir slik inntil videre. Jeg har sett flere eksempler på malte fliser med gode resultater men er usikker på om dette vil holde på et kjøkkengulv..

Jeg har også planer om nytt kjøkkenbord og stoler. Jeg ser for meg at det kunne vært fint med et eldre hvitmalt trebord med ulike stoler til. Jeg har ikke helt blitt enig med med selv enda :)



1 kommentar:

Frøken H sa...

Nydelig kjøkken du har! :) Takk for koselig kommentar inne hos meg! I zinkhuset mitt er det plass til 2 store telys! :)

Ha en fin kveld! :)

klem Frøken H